Hier is ie dan: de cover van De Judajaagster

Joehooeeeee, hier is ie dan! De cover van mijn thriller 'De Judajaagster' (die jaren met de werktitel 'Cum Laude' door het leven ging)
Het spreekt voor zich dat ik er superblij mee ben en dat ik 'm daarom hier wil showen.

De verdere stand van zaken is dat de vormgever de hele tekst nu gaat 'zetten', dus in boekvorm maakt. Daarna krijg ik dat terug, moet ik alles op nog overgebleven taal-en spelfouten checken.
Ondertussen gaan we (mijn redacteur en ik) nog hard aan de slag om een goede achterflap te maken, is de fotograaf druk bezig om mijn auteursfoto te bewerken tot bijpassend bij deze cover en ga ik langzamerhand beginnen met de voorbereidingen voor de boekpresentatie.

Dus: stilzitten is er niet bij. Gelukkig maar, want daar ben ik niet zo goed meer in na een kerstvakantie waarin ik echt keihard gewerkt heb (bv. op Eerste Kerstdag de wekker om 6:00 uur zetten om nog een paar uurtjes schrijftijd te hebben voordat het feest begint) om de laatste deadline van 2 januari te halen. Wat me overigens gelukt is, dus dat is weer hartstikke mooi.

Genoeg geklets, ik presenteer u DE cover! Illustratie is van Nadia Rooks, het is een variant op de Davidster die boven de ingang van de Folkingestraat synagoge in Groningen hangt.






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!