Op pad met thriller De Judajaagster #2 | Signeersessie

Een week na de signeersessie bij Boekhandel Riemer mocht ik alweer op pad. Dit keer bij Boekhandel VanderVelde, een hele eer aangezien kort daarvoor thrillerheldin Karin Slaughter ook aanwezig was.
Samen met Palmslagcollega Patricia van der Broek mocht ik op zaterdagmiddag 24 juni de klanten overhalen om mijn thriller De Judajaagster te kopen.
En dat lukte!
Weer was het een hele mooie middag. Nu dubbelgezellig omdat je samen bent en omdat familie langskwam (uiteraard).

The end?
Mensen, ik geloof dat ik nu alles bereikt heb wat ik wou bereiken. Hoe wonderlijk eigenlijk. Er is een boek, er was een presentatie (o jongens wat voor een), een krantenartikel en twee signeersessies. Rest alleen nog een NBD Biblion recensie (o help, wat zijn ze vaak streng) en hopelijk een aankoop van de bibliotheek.
En of ik al met een tweede bezig ben? Nee. Ik denk steeds dat ik moet, maar ik wil nog niet. Eerst vakantie. Ole. En gegroet.






Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!