Mijn thriller De Judajaagster staat paginagroot in de krant!

Mijn factionthriller De Judajaagster is al behoorlijk in de pers. Afgelopen woensdag 10 mei verscheen onderstaand artikel in de Groninger Gezinsbode. Een mooie opsteker zo al meteen na de verschijningsdatum.


Het was een superleuk interview met Arjen Zijlstra van de Gezinsbode, we spraken over hoe het is om schrijver te zijn. Over of ik al in mijn jeugd verhalen schreef (tja, dat is diep graven) en over hoe ik het schrijven leerde en bij wie ik allemaal cursussen had gevolgd. Ter afsluiting een foto in onze eigen tuin.

Vooraf droomde ik hier wel eens van. Dan dacht ik: als ik de Gezinsbode haal met een mega-interview dan heb ik mijn einddoel gehaald. En zie hier. Maar mezelf kennende bedenk ik wel weer een nieuw einddoel. Nu eerst ga ik schrijfvakantie vieren (wat ook betekent: sporten...), de zolder opruimen (er is net een klein pad van de deur naar de computer) en fotoboeken van mijn kinderen maken (ik loop 3 jaar achter). 

Gegroet!

Voor het lezen van de tekst zie: http://www.gezinsbode.nl/nieuws/70869/janneke-heimweg-over-haar-coming-out-als-schrijver/




Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!