De laatste weken voor de boekpresentatie en de uitnodiging

Nog drie weken en dan is het zover! (sprak zij quasi cool) Hoog tijd dus voor de uitnodiging voor de boekpresentatie van mijn factionthriller Kom je ook? (graag even aanmelden)
Kun je er niet bij zijn maar wil je wel graag het boek, bestel dan hier http://www.jannekeheimweg.nl/bestel-het-boek/


Dit is het bericht wat ik op al mijn social media kanalen plemp. Maar voor hier wil ik graag even een verhaaltje kwijt.
Over hoe leuk het is, een boek presenteren. Mensen die zo enthousiast zijn, mijn boek bestellen. Dat voelt zo gek, dat mensen iets van je kopen waar je zelf ook zoveel plezier van hebt gehad en wat in feite gewoon je hobby is.

Ondertussen vliegt het me ook regelmatig aan. Beneemt de to-do-list me de adem en moet ik vaak even letterlijk stoom afblazen.
Want wat moet ik nog veel doen (oké, ik heb natuurlijk ook al superveel gedaan maar toch). En ook het nadenken over de dingen, bijvoorbeeld wanneer moet ik de persberichten versturen (en aan wie, wie ken ik zoal en wie ken ik wie weer iemand anders kent).
Welke boekbloggers ga ik vragen om vooraf aan de publicatiedatum een recensie te schrijven en durf ik dat wel?
O ja, dan mag ik nog een column schrijven voor de website van de uitgeverij. Een mooi moment om het waargebeurde verhaal waarop De Judajaagster gebaseerd is uit te lichten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ook heb ik de eerst droom al gehad waarin de hele presentatie in de soep liep, echt alles ging mis en ik kwam te laat en er waren geen boeken en geen mensen en ik had mijn oude werkkloffie nog aan...nou ja, je kent ze wel.

Maar he, het is allemaal fantastisch natuurlijk. Eindelijk een echt boek van mezelf in handen. O yeah!








Reacties

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!