Pas op voor de hoerenjongen! | Update over De Judajaagster

Steeds echter wordt het! Mijn manuscript lijkt sinds vandaag al echt op een heel boek. De eerste zetproef is klaar en moet gecontroleerd worden op fouten en onregelmatigheden.
En dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor deze schrijver. Niets groots mag ik namelijk meer veranderen. Geen zinnen verschuiven, stukje erbij en stukje eraf. Dat wat ik gewoon ben te doen als ik mijn tekst lees, mag niet! Want dan krijgen we 'hoerenjongen'. Wat! Ja precies, tot voor kort wist ook ik niet wat dat betekent.

Wat ik nog wel mag doen is woordjes aanpassen en andere kleine dingen. We zullen zien hoe dat afloopt want als je na zes weken weer naar je eigen teksten kijkt zie je behoorlijk veel knelpunten.
Wordt vervolgd dus.








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Zeg een hoi!

Help! Wij schrijvers worden vermoord door de emoticon

150 spannende woorden. Een eitje!